به نام خدا
پردهنگار يا همان پاورپوينتي كه محورهاي پروژه را ترسيم كرده و نشان ميدهد. شامل بخشهاي اصلي: مطالبه رهبري، قواعد ياريگر، قاعده لطف، قاعده بلاغ، قاعده سلطه، قاعده اَحسن، قاعده خوف، قاعده آباء، راهكار عملياتي، اهداف حاصله، انقلاب علمي، كودتاي علمي، تحوّل علمي، ويژگيهاي پروژه و همكاران پروژه.
بحث از آنجا آغاز شد كه مركزي اهتمام به تحوّل علوم انساني پيدا كرده و فرصتي براي اين منظور در مراكز دانشگاهي فراهم گشته است. مسئله اين بود كه آيا حوزه علميه نبايد ورود كند و لايقتر به پژوهش در اين عرصه نيست؟! خواستند تا طرحي هم از اين زاويه بنويسم تا برخي مراكز حوزوي را فعال كنيم در اين خصوص بيانديشند و اقداماتي انجام دهند. البته نظر اوليه و شخصي خودم اينكه انجمنهاي بزرگي با همين عنوان در حوزه هستند و آنها بايد. اما اصرار بر اينكه طرحش را بنويسم و من هم نوشتم.
بعدتر گفتند براي ارائه به پردهنگار احتياج است. اين همان است. محورهاي اصلي را بدون شرح و توضيح اضافه در قالب پاورپونت بازسازي كردم. اين پروژه تصويب شد. مؤسسهاي هم انجام آن را برعهده گرفت. ولي از پايان و دستاوردهاي نهايي آن بياطلاع هستم.


اين نوشته را ميتوانيد به صورت رايگان از لينكهاي روبهرو دريافت نماييد.
دانلود: ۵ بار
از خواندن يادداشتهاي شما بسيار استفاده ميكنم. از نوشتن نظرتان دريغ نفرماييد:
صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت
نوشتهها1252طرحها، برنامهها و نوشتهها
مكانها89براي چه جاهايي نوشتم
زمانها32همه سالهايي كه نوشتم
جستجودستيابي به نوشتهها از طريق جستجو
وبلاگ1402با استفاده از سامانه پارسيبلاگ
نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليتها
آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن
سايتها23معرفي سايتهاي طراحي شده
نرمافزارها36سورس نرمافزارهاي خودم
معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او
فونتهاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشتههايم استفاده شده است
بايگاني وبلاگ1402نسخه محلّي از نوشتههاي وبلاگ
خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجرهساز
خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجرهساز
فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
تماس
پيامك
ايميل
ذخيره